Thursday 31 August 2017

Neural Dt Handelssystemen


NEURAL DT AUTOTRADING SYSTEMS. Neural DT Trading Systems 2900.De Neural DT-dagshandelssystemen för TradeStation är utformade för att förvandla dig till en konsekvent lönsam dagbransch i E-mini SP MidCap 400 EMD och E-mini Russell 2000 ER2-futuresmarknader Baserat på Neural DT kan erbjuda både nya trender och trender på marknaderna för att leverera enastående prestanda. Neural DT består av Neural DT 60 för att fånga dagens primära trend på 60 minuter och Neural DT 1 för att få en snabb vinst tidigt på dagen på 1 minuters staplar Jämfört med andra handelssystem för aktieindex futures, erbjuder Neural DT följande fördelar. State-of-the-art hybridhandel logik, utvecklad av en Ph D ingenjör trader, utnyttjar de bästa funktionerna i neurala nätverk och regelbaserad handel. Utmärkt backtestad prestanda till början av EMD - och ER2-marknaderna Över 1600 handlar i historien för varje system. Samma parametervärden används för långa och korta affärer, vilket ökar robustheten. Systemparametrar normaliseras av volatilitet, så systemen anpassar sig automatiskt till förändringar i marknadsvolatiliteten. Realistiska inmatnings - och utträdesregler betyder utmärkt fyllning med antingen automatiserad eller manuell handel. Kan handlas Tradition för handsfree-handel Låga drawdowns gör det lämpligt för konton så små som 7500 Neural DT 60 och Neural DT 1 är nästan helt okorrelerade, vilket innebär att utmärkt diversifiering när handeln båda tillsammans. Neural DT innehåller följande filer. EasyLanguage-kod för TradeStation 2000i. EasyLanguage kod för TS 8 TS 9 eller senare. EasyLanguage kod i textformat. EasyLanguage kod i textformat. Arbetsplatsfil för ER2, TS 8 eller nyare Arbetsplatsfil för EMD, TS 8 eller nyare Arbetsplatsfil för optimering, TS 8 eller senare. Anpassad sessionfil för TS. Den här användarens guide i PDF-format. Jag säljer detta fantastiska system endast för 79.Licensed User Center. Trade med Intelligence med TradingSolutions. TradingSolutions kombinerar teknisk analys med artificiell intelligens AI-teknik med neurala nätverk och genetiska algoritmer för att lära sig mönster från historiska data och optimera systemparametrar Denna handelsprogramvara arbetar med aktier , terminer, valutor FOREX och många andra finansiella instrument Det kan också bygga system för amerikanska och internationella marknader. Över 300 av de mest populära tekniska indikatorerna. Provet prov och kundprestanda. Industriell ledande datastöd från eSignal Interactive Brokers och många fler. Signal technology. Free Technical Support.100 Free Systems och förbyggda neurala nätverksmodeller. Används framgångsrikt i över 66 länder runt om i världen. 30-dagars pengarna tillbaka garanti. Ren Neural DT Breakout Futures. Jag vet att det här är lite sent sedan NeuralDT har blivit utlåst nu efter att Breakout Futures sålt 100 exemplar men. Jag måste säga att jag hittade den här tråden av misstag och slogs av hur helt negativa deltagarna är. Så många trådar på T2W är de människor som inte har någon verklig erfarenhet av specifika ämnen som bara utesluter sina småfördomar för att förstärka sina egna ego. Jag kan lägga till några fakta om någon här är verkligen intresserad. Jag har varit auto-trading sedan 2000 och kör flera av mina egna system och några inköpta från andra leverantörer. Jag respekterar Breakout Futures på Mikes Bryants nyhetssida för att få en uppfattning om tankens nivå som han lägger in i hans system I hans system äger jag MinMax och NeuralDT Jag köpte ett annat system som kallades WCI West Coast Index men jag kunde returnera det under hans 30-dagars garanti utan några frågor, eftersom jag inte tyckte om hur det handlades. Med MinMax har jag aldrig gjorde några pengar men tappade inte mycket heller jag kan inte komma ihåg de exakta detaljerna jag tror det kostade ca 500 att köpa men efter sex månaders handel en 20.000 konto jag var nere på ca 1200 så jag slutade vid tha jag var inte riktigt intresserad av att optimera positionsstorlekar i en portfölj, jag handlade 1 kontrakt av varje system så det kan vara det som kan ha förbättrade saker. Mike Bryant har precis släppt en uppdatering till MinMax cirka 5 år efter att jag köpt det så jag kan ge det en annan gå med variabel positionering i år. Trots att du förlorade pengar, vad imponerade mig var detta fortsatta stöd som Mike sätter in i hans system så mycket, så att jag köpte WCI tillbaka för återbetalning enligt ovan och sedan NeuralDT jag använde Neural Nets för mina egna system innan via Neuroshell Trader men med NeuralDT gillade jag den nya vägen Mike hade byggt ett enkelt nät inuti TradeStation och använde det helt enkelt för att fungera som ett bekräftande filter till ett befintligt system Detta bekräftande läge är den sätt som jag har haft mest framgång med när man använde reala neurala nät IIRC, kostade NeuralDT mig 2.000. Jag började handla ett 30.000 konto för NeuralDT i aug 2008 Från och med idag handlar jag fortfarande om NeuralDT-portföljen av system och kontot står vid 86, 000 Jag m använder en FF-positionslimeringsalgoritm med olika fraktioner ägnas åt varje delsystem Fraktionerna sträcker sig från 0 4 till 2 2 Det har funnits uttagsperioder Det maximala kapitalet nått 107 K så att systemet nu är i en neddragningsperiod på cirka 20 I tillflyktsortet optimerat har justerat det aktuella systemet själv då, även om Mike har gjort det här en gång och jag har tillämpat sina ändringar. Vad jag har gjort optimeras dock FF-riskstorlekarna utan framåtprov för portföljen i månadsvis Med tanke på att kapitalet har gått upp anser jag att den ursprungliga 2.000 brunnen används. Ursprungligen postat av bowerandy. Jag vet att det här är lite sent eftersom NeuralDT har blivit låst nu efter att Breakout Futures sålt 100 exemplar men. Jag måste säga att jag hittade det här tråd oavsiktligt och blev slagen av hur helt negativa deltagarna är Liksom så många trådar på T2W är de människor som inte har någon verklig erfarenhet av specifika ämnen som bara utesluter sina små fördomar för att förstärka sina egna ego. Jag kan lägga till lite fakta om någon här är verkligen intresserad. Jag har varit autohandel sedan 2000 och kör flera av mina egna system och några inköpta från andra leverantörer. Jag respekterar Breakout Futures på Mikes Bryants nyhetsbrev för att få en uppfattning om nivån på tanken han sätter i sina system Av hans system äger jag MinMax och NeuralDT Jag köpte ett annat system som kallades WCI West Coast Index men jag kunde returnera det under hans 30-dagars garanti utan några frågor, eftersom jag inte tyckte om hur det handlade. Med MinMax har jag aldrig gjort några pengar men tappade inte mycket heller jag kan inte komma ihåg de exakta detaljerna som jag tror det kostar omkring 500 att köpa men efter sex månaders handel ett 20 000 konto jag var nere ca 1200 så jag slutade Vid den tiden var jag inte verkligen att optimera positionsstorlekar i en portfölj handlade jag 1 kontrakt av varje system så det kan vara som kan ha förbättrade saker. Mike Bryant har precis släppt en uppdatering till MinMax cirka 5 år efter att jag köpt det så jag kan ge den en annan gå med Variabel positionering i år. Trots att du förlorade pengar var det det här intrycket att Mike fortsatte med sitt system så mycket att jag köpte WCI tillbaka för återbetalning enligt ovan och sedan använde NeuralDT jag Neural Nets för egna system innan via Neuroshell Trader men med NeuralDT Jag gillade den nya vägen Mike hade byggt ett enkelt nät inuti TradeStation och använde det helt enkelt för att fungera som ett bekräftande filter till ett befintligt system Detta bekräftande läge är den sätt som jag har haft mest framgång med när man använder riktiga neurala nät IIRC, NeuralDT kostade mig 2.000. Jag började handla ett 30.000 konto för NeuralDT i aug 2008 Från och med idag handlar jag fortfarande om NeuralDT-portföljen av system och kontot står vid 86.000 jag använder en FF-positioneringsalgoritm med olika fraktioner ägnas till varje delsystem Fraktionerna sträcker sig från 0 4 till 2 2 Det har funnits drawdownperioder Det maximala kapitalet nått 107 K så att systemet nu är i en neddragningsperiod på cirka 20 Jag har inte optimerat två Aked själva själva systemet över den tiden, även om Mike har gjort det här en gång och jag har tillämpat sina ändringar. Vad jag har gjort optimeras emellertid FF-riskstorlekarna utan framåtprov för portföljen månadsvis. upp anser jag att den ursprungliga 2000-spenderade spenderade. Vilket instrument du handlar. Vilket instrument du handlar. Jag m trading TF och EMD med NeuralDT. Bara trodde att du alla kanske gillar en uppdatering om tillståndet i NeuralDT-systemen. Sista gången jag publicerade systemen var cirka 20 i drawdown Detta fortsatte till ca 35, så tillbaka i september 2010 bestämde jag mig för att optimera alla NDT-system från början. I stället för att bara använda den vanliga TradeStation optimeringsfunktionen som beskrivs i Mike Bryant s manual har jag använt en mer sofistikerad process som kallas Walk Forward Optimization. Walk Forward Optimiser WFO Jag använde var från GRAIL Global Futures Trading System för TradeStation Jag vet att webbplatsen ser snarare ut Mickey Mouse men bakom garish färger verktygen är faktiskt ganska bra så mycket att de har förvärvats av TradeStation och inbyggd som en del av deras senaste version Jag vann inte gå in i alla detaljer om hur WFO fungerar men tanken är att man ständigt optimerar en system efter fasta tidsperioder. Sedan september 2010 har jag kört följande parametrar för NDT 60 EMD. FloorFr 2 2 TrailPr 36 StopFr 2 w1 0 54 w2 -0 32 w3 1 4 w4 -1 31 w5 -0 99 w6 -1 49. Optimeringsprocessen föreslog att dessa parametrar skulle ge en genomsnittlig vinst per kontrakt på 8900 per år. Jag körde detta i nio månader och uppnådde cirka 7000 per EMD-kontrakt under den perioden som föreslår att systemet handlar enligt planen. perioden var väldigt blygsam. I juni i år 2011 kom det till den tid då systemen behövde reoptimera och följande parametrar för NDT 60 EMD är nu aktuella. FloorFr 0 9 TrailPr 26 StopFr 0 9 w1 -1 65 w2 1 94 w3 1 43 ​​w4 -1 42 w5 -1 93 w6 -3 07 ny optimering förutspår en genomsnittlig årlig vinst på 10 800 per år per kontrakt. Observera att när du utför många av dessa Walk Forward Optimisations har jag sällan sett några genomsnittliga årliga vinster större än 12 000 per kontrakt åtminstone samtidigt som du behåller avkastning inom rimliga gränser. Därför är jag fortfarande av uppfattningen att NDT 60-systemen är lönsamma och värda handel Här är TS-aktiekurvan för dessa parametrar. Men intressantare är WFO-optimeringsrapporten. Även om det är något värre än den nuvarande TS-rapporten när det gäller totala vinster, visar detta faktiskt vad skulle ha hänt om vi hade handlat systemet samtidigt som vi optimerade på var och en av de vertikala linjerna. Perioderna mellan de gröna linjerna är alla out-of-sample sektioner, så mycket mer sannolikt att de är realistiska än de standarda TS-backtestresultaten. Jag har också optimerad NDT 60 TF med liknande resultat Hela optimeringsprocessen tar ungefär två dagar men är mycket enklare än den metod som föreslås i den ursprungliga NDT manua l. För övrigt har WFO-optimeringsprocessen visat att NDT 1 min-systemen inte är riktigt robusta nog för att handla så jag har givit upp på dessa och nu bara handlar 60 min-versionerna Här är WFO-aktiekapot som visar varför. Jag hoppas detta har varit användbar för alla där ute som också har köpt NDT-systemen tidigare. Ursprungligen postat av bowerandy. Back igen efter 18 månader. Jag m trading TF och EMD med NeuralDT. Bara trodde att alla kanske gillar en uppdatering om staten av NeuralDT-systemen Förra gången jag postade var systemen cirka 20 i drawdown. Detta fortsatte till ca 35, och sedan i september 2010 bestämde jag mig för att optimera alla NDT-system från början. I stället för att använda bara standard TradeStation optimering funktion som beskrivs i Mike Bryant s manual har jag använt en mer sofistikerad process som kallas Walk Forward Optimisation. Walk Forward Optimizer WFO Jag använde var från GRAIL Global Futures Trading System för TradeStation Jag vet att webbplatsen ser ganska ut M ickey Mouse men bakom de färgglada färgerna är verktygen faktiskt ganska bra så mycket att de har förvärvats av TradeStation och inbyggd som en del av sin senaste version. Jag vann inte att gå in i alla detaljer om hur WFO fungerar men tanken är att den ständigt optimerar ett system efter fasta tidsperioder. Sedan september 2010 har jag kört följande parametrar för NDT 60 EMD. FloorFr 2 2 TrailPr 36 StopFr 2 w1 0 54 w2 -0 32 w3 1 4 w4 -1 31 w5 - 0 99 w6 -1 49. Optimeringsprocessen föreslog att dessa parametrar skulle ge en genomsnittlig vinst per kontrakt på 8900 per år. Jag körde detta i nio månader och uppnådde cirka 7000 per EMD-kontrakt under den perioden som föreslår att systemet handlar enligt planen Uträkningen under den perioden var mycket blygsam. I juni i år 2011 kom det till den tid då systemen behövde omoptimering och följande parametrar för NDT 60 EMD är nu aktuella. FloorFr 0 9 TrailPr 26 StopFr 0 9 w1 -1 65 w2 1 94 w3 1 43 w4 -1 42 w5 -1 93 w6 -3 07. Den nya optimeringen förutsäger en genomsnittlig årlig vinst på 10 800 per år per kontrakt. Observera att medan du utför många av dessa Walk Forward Optimisations har jag sällan sett några genomsnittliga årliga vinster på mer än 12 000 per kontrakt Samtidigt som jag behåller drawdown inom förnuftiga gränser. Därför är jag fortfarande av den uppfattningen att NDT 60-systemen är lönsamma och värda handel. Här är TS-aktiekurvan för dessa parametrar. Dock är intressantare WFO-optimeringsrapporten. Även om det är något värre än nuvarande TS rapportera i termer av totala vinster visar detta faktiskt vad som skulle ha hänt om vi hade handlat systemet samtidigt som de optimerade på var och en av de vertikala linjerna. Perioderna mellan de gröna linjerna är alla utom provsektioner, så mycket mer benägna att vara realistisk än standard TS-backtestresultat. Jag har också optimerat NDT 60 TF med liknande resultat Hela optimeringsprocessen tar ungefär två dagar men är mycket enklare än vad som föreslås i den ursprungliga NDT manualen. För övrigt har WFO optimeringsprocessen visat att NDT 1 min system inte är riktigt robust nog för att handla så jag har givit upp dessa och nu handlar bara 60 min versionerna Här är WFO-aktiekapot som visar varför . Jag hoppas att det här har varit användbart för någon där ute som har köpt NDT-systemen i det förflutna. Tack för uppdateringen bowerandy hur bekant är du med hans Pålitliga handelssystem Jag ser att Neural har liknande resultat givet vad som postas på hans webbplats Har du varit nöjd med din erfarenhet av systemprestanda Jag antar det, eftersom avkastningen verkar gå bra Även det verkar att Reiliability-systemet behöver lite optimering, är det svårt för en nybörjare att göra Vad som helst skulle hålla du tillbaka från att köpa ett annat system från honom igen tack.

No comments:

Post a Comment