Tuesday 24 October 2017

Thinkforex Uttag Formen


ThinkForex Rebates. How att öppna nytt konto hos ThinkForex och få ThinkForex Rebates. Rebate Rates for. Standard Accounts 3 rabatt per 1 runda lot traded. Pro Accounts 2 rabatt per 1 runda lot traded. Using en scalping strategi med en EA är tillåten, förutsatt Det anses inte att skötas. Rabatter kommer inte att betalas för affärer som använder den sedvan som kallas churning Churning Churning anses, men inte begränsat till, övningen av att utföra affärer via ett kundkonto för att generera provisioner eller rabatter. Handel med det enda syftet att generera rabatt med hjälp av en strategi som denna kommer inte att tjäna några rabatter. För att öppna ett nytt konto och få ThinkForex Rebates. register på webbplatsen via registreringsformuläret på höger sidebar. öppna nytt konto hos ThinkForex bara denna länk annars kommer du inte att vara giltig för att ta emot rabatt eller lägg till vår IB-kod 11524 i fältet Introducera Broker. register ditt nyöppnade konto hos ThinkForex genom att skicka oss ditt kontonummer, ditt namn och efternamn av c ontact form direkt efter att kontot har öppnats. Efter att du har registrerat ditt konto kommer det att godkännas när vi kommer att få bekräftelse på att nya konto skapats från ThinkForex. Obs! ThinkForex ansvarar inte för betalningar av rabatter. Rabatter tillhandahålls från sida. Kort information om ThinkForexpany TF GLOBAL MARKETS AUST PTY LTD Fungerar från 2010 HeadQuarters Level 11, 636 St Kilda Road Melbourne, VIC, Australien 3004 Regler ASIC Inbetalningsalternativ MoneyBookers Skrill, Bank Wire, BPAY, Kreditdebitering, GlobalCollect, WebMoney, Neteller, eNETs Återkallningsmöjligheter Återkallningsmetoder Avvisade länder USA Islamiska konton Ja Acceptera amerikanska kunder Nej Hedging Ja Scalping Ja EA-handel tillåts. Egetal i USD, EUR GBP, AUD, CAD, NZD, JPY Min Deposition 250 för Standard - och Bullion-konton, 2000 för Pro och 25000 för Algo konton Max hävstång 1 500 för alla konton Min Handel 0 1 mycket Utförande STP ECN Spreads Spread detaljer Provisioner 6 för Pro-konto och anpassningsbara commissi ons på Algo konto Rollover Rollover Byt plattformar MetaTrader4, BullionTrader, cTrader, MultiManager Platforms Detaljer. Rekommenderade Forex Brokers. Our kunder om oss. data-cykletwo-timeout 6000 data-cykletwo-speed 750 data-cykletwo-pause-on-hover testimonialrotatorwidgetsidebar-3.Rebates med Dukascopy fungerade utmärkt för mig under mina aktiviteter med dem - Damnjan. Detta är den andra månaden fick jag kommissionen från FTC till mitt Dukascopy konto FTC är sant mot deras ord Mitt speciella arrangemang med dem krävde ytterligare programmering till deras hemsida och de gjorde det. De fick det gjort om en månadstid, även utan mer uppföljning från mig Great - Jesuraj Dukascopy. I har använt för att öppna ett par mäklare en av dem Tallinex, en annan som FXCC öppnades för att få rabatter genom FTC. Med FXCC begärde jag dem att matcha en annan introducerande mäklarerabatt och de gjorde utan nonsens. De har varit super hjälpsamma, snabba svarstid, säkerställde mina rabatter - Ben. I hade fått en annan betalning från FTC i augusti för handel som genomfördes i juli. En annan massa pengar tillbaka till min ficka. - Joe Borg. Forex Trading Choice har varit responsiv e, ärlig, exakt och rekommenderat - Dennis FinFX. Hög riskvarning. Att föra utländsk valuta på marginal medför en hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare. Den höga hävstången kan fungera mot dig såväl som för dig innan besluta att investera i utländsk valuta bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risknivå. Det finns möjlighet att du kan behålla en förlust av vissa eller alla dina initiala investeringar och varför handla inte med lånade pengar eller pengar du inte har råd att förlora Du borde vara medveten om alla risker som är förknippade med handel med utländsk valuta Denna webbplats är varken en uppmaning eller ett erbjudande att köpa eller sälja valutor. Ingen representation görs för att något konto kommer eller kommer sannolikt att uppnå vinst eller förluster som liknar dem som diskuteras på denna webbplats Alla åsikter, nyheter, forskning, analyser, priser eller annan information som finns på denna webbplats tillhandahålls som generella marknadskommentarer y och utgör inte investeringsrådgivning Webbplatsägare och dotterbolag accepterar inte ansvar för förlust eller skada, inklusive utan begränsning till eventuell förlust av vinst, vilket kan uppkomma direkt eller indirekt från användningen av eller beroende av sådan information. Kom ihåg att Fortidens prestanda för något handelssystem eller metodik är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. Tredje partlänksvarning. Visningar och åsikter som representeras i de angivna webbplatsens länkar och resurser kontrolleras inte av FCM eller FCM. Dessutom är FCM och FCM inte ansvarig för deras tillgänglighet, innehåll eller leverans av tjänster. Copyright 2009 - 2017 Alla rättigheter förbehållna Inmotionplaint arkiverad med och ASIC. PUBLIC COMPLAINT AGAINST. January 27, 2013. Jag är en helt ny kund av My Live Kontonummer är XXXXXX. Jag vet nästan ingenting om Forex annat än genom några robotar EAs och installerar dem på Demo-konton och tittar på deras prestanda Jag har ingen annan erfarenhet än detta i Forex. När jag anmälde mig januari för 2013 för ett Live-konto med de frågade om information om sin trading erfarenhet och jag valde ingen erfarenhet i formuläret visste jag att jag inte hade någon erfarenhet från början. När jag insåg att jag även kvalificerad för ett Pro-konto jag ansökt om samma och begärde också att hävstången skulle ökas till 1 500 Båda förfrågningarna bekräftades med bevis. Sabotaged Mitt konto. Efter att jag tillåtit en bot Forex Growth Bot var det deras manuella och support team som rekommenderas som nummer ett mäklare att använda för att springa och förlora över 20 av mitt konto över natten, blev jag förvånad eftersom den här roboten hade en bra poäng i de senaste dagarna slog jag så småningom av och försökte min hand att manuellt handla på mitt nya Live-konto. Under en mycket kort tid blev jag ganska framgångsrik att göra affärer på egen hand. Så framgångsrikt verkar det som att vissa avundsjuka själar i Compliance Department beslutade att utan varsel, varning eller orsak stänga mig i mitten av handel och öppna affärer etc. De saboterade mitt konto. Om jag lyckades göra affärer, kunde jag plötsligt inte ordna jag försökte om och om igen ingenting Ingenting jag lät mig fortsätta som jag var. Var det en glitch på mitt slut Dålig anslutning kunde jag inte bestämma säkert. Jag fick slutligen ringa sitt huvudkontor mitt på natten min tid och pratade med Neha, en förmodad Account Manager, och berättade henne vad som hade hänt och frågade om hon visste vad som var fel varför kunde jag inte handla längre. Hon informerade mig då om att min hävstång var ändrad till 1 100. Det är rätt namngivna kompisar som hon vägrade vägra att namnge eller låta mig prata med dem trots fråga om samma många gånger i denna så kallade Compliance Department hade tänkt sig och faktiskt attackerade mig utan varning eller orsak. Ingen e-post skickades någonsin för att ange vad och eller varför de hade gjort det här onda för mig. Jag var golvad Chocked Traumatized Men detta var bara början på mer ondska mot mig. Jag trodde, hur kan detta hända? Det här är vad en fiende skulle göra, inte vilken ens egen helt ny första Forex-mäklare som du betalar genom provisioner är tänkt att ens tro av att göra min handel nettade dem.3000 GBP i provisioner om några timmar. De skulle verkligen inte vilja att någon skulle göra det för dem var situationer omvända Neha ursprungligen verbalt överens med detta uttalande. Nhaha sa sedan att maila henne bekräftelsen som var s Jag skulle inte ha gjort någonting De var och har fel och de visste det och de vet det. Jag skickade emellertid e-postmeddelandet som ytterligare bevis. Jag sa att hon skulle byta tillbaka till hur det var omedelbart. Hon skickade sedan sitt enda svar via e-post och berättade för mig att vara tålmodig och förståelse. Vad en sjuk joke. Hon sa också att hon skulle svara med ytterligare ett email. Hon skickade aldrig ett annat email. I t försökte göra några andra affärer efter den nya hävstången begränsade min förmåga att handla som tidigare Två handlar lämnades öppna Hade hävstången ändrats tillbaka till originalet, det skulle inte ha varit något problem Men som jag fick reda på nästa morgon saknades cirka 10 000 GBP från mitt konto saldo och inga affärer var öppna. När jag är mer traumatiserad av denna mäklare s handlingar Vad händer De stjäl nu från mitt konto jag kunde knappast tro det. Jag var tvungen att ringa Neha igen Hon försökte sedan wiggle ut ur henne och hennes konspiratorns fel, till n o nytta jag hade berättat att hon korrigerade sina skadliga förändringar och bekräftade med henne detsamma skriftligen via e-post. Hon berättar sedan för mig att systemet automatiskt stängde ut de förlorande affärer på grund av marginalen. De hade vägrade att ändra hävstången tillbaka till originalet Nu är hon de försöker skylla på mig för deras sabotage och trauma. Det var för mycket att bära. Jag skickade dem sedan Betalningsvillkoren som var enligt nedan. Observera att eftersom de helt och hållet vägrades, utan hand och utan ens skriftligt svar, nya villkor håller på att utarbetas för närvarande Mer trauma, mer STUBBORNESS och FALSE ACCUSATIONS betyder för sig mer återbetalning som de är ansvariga för. Ursprungliga villkoren för förlikning för traumaproblem De är ansvariga för. Det här är det e-postmeddelande som jag skickade till Neha. No, jag ska inte förstå ondska hos dem som betalas vara etiska. Inte bara förbannade de mig genom att attackera mig och mitt konto utan varning eller anledning, de gör ditt företag inte vad de skulle önska e till dem aka Den gyllene regeln Jag tror att jag vet varför också. Dessutom har de inte bara ångrat sig från sina ursprungliga attacker, de har fortsatt sina övergrepp och brott mot mig och mitt helt nya konto, än en gång utan varning eller orsak. Neha , du följde inte upp med ett email om dessa frågor som du sa att du skulle och sakerna nu blivit mardrömmiga som du vet. Jag har sett vad som händer med företag och personer som gör det möjligt för dem som gör sådana saker för oskyldiga människor, och det är inte vackert, minst sagt. Här är fredsvillkoren. De ansvariga för dessa fortsatta attacker på mitt konto och själ skall namnges. De namngivna parterna kommer att ångra sig för dessa attacker skriftligen, underteckna och skriva ut deras namn såvida inte och utom de är alla avfyrade. Om så är fallet ska deras namn ges och positioner innehas inom ThinkForex samt de som slog dem. Det här är en del av posten. Kontot ska returneras till sitt ursprungliga tillstånd enligt originalet Jag bekräftar e-post och hävstångsförhållande och mängder där. Alla affärer som stängs av de skyldiga parterna idag återigen, utan varning, måste återupptas. Som återbetalning för dessa pågående attacker ska alla provisioner återbetalas och om jag handlar i mäklare i framtiden alla framtida provisioner ska vara 3 enheter per lot ej 6 som för närvarande debiteras. Om alla dessa villkor är uppfyllda kommer jag att släppa alla kompatibla parter från ytterligare åtgärder. Från ThinkForex Support till skickat torsdag 24 januari 2013 6 36 Ämne BDY - 248-76355 Hävstångseffekten ska vara 500 1.Tack för ditt mail Detta bekräftar att din förfrågan har mottagits och vårt överensstämmande team tittar på det. Jag kommer tillbaka till dig så snart jag får mer information i detta avseende Tack för ditt tålamod och förståelse. Vid ett uppföljande telefonsamtal vägrade Neha på bolagets vägnar att göra omvändelse, återbetalning eller till och med att svara på denna email. To lägga till förolämpning för de skador som de fortsätter att orsaka, så då FALSELY FÖRSEGLADE oss att känna till hävstångsförändringen och skylla på oss för de skador de otrevligt orsakade och försvarar fortfarande. Försvara de oförsvarliga.4 Jag försökte nå Neha några gånger i telefon, men hon vägrade att svara igen att hon visste att hon var skyldig. Följande konto är hur jag känner mig i andan ThinkForex har gjort mig in. Imagine att du har en överenskommelse på plats med en Outfit och du är ny för hela affären. Tänk nu att Outfit, efter att du bedriver affärsverksamhet som överens, konspirerar till sabotage ditt företag och krossa dig, alla medan du tänker på att de hjälper dig att vinna. Se dig själv på en mörk gränd, utan att veta att Outfit s Conspirators och Bullies håller på att attackera dig utan varning slår du på huvudet bakifrån av okända angripare Du är allvarligt skadad traumatiserad när du faller på marken. Sedan kämpar du för att se bara vem som har gjort det för dig. För din chock och fasan är det samma utseende som du betalar och h ave avtalet med Som du fortsätter försöka återhämta sig och ta reda på varför de har gjort det, börjar de alla tillsammans stampa på huvudet och skratta. För att göra saken värre, berättar de dig. Det är ditt fel. Detta scenario är exakt hur jag känner genom sina onda agenter har behandlat och fortsätter att behandla mig, deras klient och deras offer. Oavsett att man kan känna sig trygg med eller kan de lita på sådana onda människor. Det är klart nu att jag borde har inte accepterat utan due diligence och faktumkontroll, jämförelse osv. den mycket höga och nummer One-rekommendationen från mjukvaruleverantören för boten jag använde angående Det får mig att undra om de ligger i sängen tillsammans. Jag gjorde lite extra kontroll på granskningsplatser för Forex-handlare och mäklare och fick reda på att ThinkForex uppfyller den exakta definitionen av en BUCKET SHOP, till vitt. En mäklare som tar motsatt sida av alla kundaffärer och sällan, om någonsin, skickar order till den faktiska marknaden. Bucketbutiker räknar med faktum att mo st forex handlare förlorar pengar. Eftersom sanna skopbutiker bara tjänar pengar från spridning och från kunder som förlorar pengar, kommer de att gå till stora delar för att göra livet svårt för kunder som gör pengar för handelskurser för att fortsätta att vara lönsamma och eller att dra tillbaka eventuella vinster. De gjorde just det här för mig. Eftersom de ursprungliga avtalsvillkoren utanför domstolen har blivit väldigt vägrade och ignoreras erbjuder vi nu dyrare och offentliga avtalsvillkor, om de inte vill stämma i domstol. SÄRSKILDA ÅTGÄRDER. Dessa Villkoren är inte förhandlingsbara på grund av de pågående och allvarliga trauma och förluster som ThinkForex och dess konspiratorer har orsakat och fortsätter att orsaka.1 De skyldiga parterna inklusive Neha, för att LYING FALSELY ACCUSING oss ska kallas offentligt på webbplatsen på en speciell sida för detta syfte deras brott ska vara kända för alla 2 de skyldiga parterna ska sparkas med skriftligt bevis på detsamma och de medföljande skälen och offentligt tillkännagivande om dessa avfyringar inklusive nämnda skäl ska o läggas ut på samma sida Skriftlig bekräftelse av samma skall skickas till offer för sabotage och attacker 3 Summan av 33 000 GBP ska betalas till offret som återbetalning för dessa onda handlingar mot honom 4 Skadelidandet ska om han så önskar handel utan provisioner i bruk och dess tjänster Inga avgifter ska debiteras offer för någon av ThinkForexs tjänster. Om dessa villkor är uppfyllda och godkänts skriftligt i sin helhet inom fem fem arbetsdagar, ska inga ytterligare åtgärder vidtas mot ThinkForex och dess chefer, agenter och eller anställda ThinkForex kommer då att släppas från all skuld och ansvar avseende dessa frågor som beskrivs här. Om de här villkoren inte uppfylls inom den angivna tidsfristen, kommer dyrare åtgärder att börja mot dig, ditt företag och de skyldiga parterna, personligen och separat. För att citera den vise kungen Salomo. Eftersom meningen mot ett ondt arbete inte utförs snabbt, är därför människornas söner fullständigt inställda i dem att göra onda predikanter 8 11. I Sanningen och till Guds ära. UPDATERA DEN 29 januari 2013. YTTERLIGARE HELL FRÅN ThinkForex. Jag bestämde mig för att försöka få vilka pengar jag hade lämnat på kontot efter att jag hade kvalificerat mig för deras 20 bonus på 1000 GBP eftersom jag inte längre kunde lita på dem. Men du kommer att älska detta, de tar upp villkoren för bonusen och anger efter att insättningsfonderna återkallas som jag har brutit mot villkoren genom att dra tillbaka dem före 60 dagar är upp De stjäl 1000 GBP också. Prislös Mer stöld Mer ondska. De orsakar trauma, de orsakar stöld, de LYCKER allt för att stjäla från mig och nu säger de att villkoren bryts men de kan bryta varje kontrakt de önskar BUCKET SHOP BASTARDS. att bli sjuksköterskare från en erfaren näringsidkare som nu äger sin egen mäklare. Väl, det låter mig som om de blindsided genom att du gör bra vinster mot dem, det betyder att de skulle ha tagit andra sidan av din handel och förväntade dig att förlora, men att ta den andra sidan gör dem inte en hink butik, med hjälp av tricks för att skruva dig ur dina affärer är faktiskt vad som definierar en hink butik. Om hävstångseffekten med öppna affärer berättar att de höll den andra sidan av dina positioner som detta är omöjligt i marknadshandel. Jag skulle vilja föreslå att använda ECN eftersom det är vår mest ekonomiska modell med medelvärden. Den stora saken om ECN är att det är extremt lätt att berätta om mäklaren gör någon manipulering som det är så uppenbart. Det är en massor av arbete att starta och driva mäklare Även som direktör har det varit roligt hittills men dyrt och fullständigt utmattande. Jag måste säga att att göra 300 på en natt är en otrolig prestation, om du gjorde det vid FX vi skulle fråga du blir en chef. men jag Att få dem uppdrag på 3000GBP från ett 4000GBP-konto är en TON av affärer och jag vet inte hur du gjorde det. Jag kan inte göra något att göra med att göra ett klagomål med sin regulator. Jag kan inte veta exakt vad som hände utan att se ditt uttalande och sedan se deras inställningar för ditt konto. Men det ändrar din marginal medellång handel under alla omständigheter är krökt för en mäklare att göra, borde du kunna ta dom till domstolen eller få sin tillsynsmyndighet över dem om du kan bevisa det. Vi förstår också att efter att skadorna gjordes bytte de hävstångseffekten tillbaka till den ursprungliga nivån. Försvarsmakten uppnått. En Rob Talwar har haft dagar att svara på våra förlikningsvillkor och har vägrade att göra det, vilket ger upphov till skada igen. för en kriminell outfit full av shit. CONSPIRACY WIDER THAN THOUGHT. The bot som nämns i klagomålet var Forex Growth Robot FGB Det är skrivet i den bot s manualen och även av deras mailade support svar som STINKForex aka ThinkFor ex är vald och främjas som den bästa mäklaren. I en PIG S EYE Eugene Lipinsky är namnet bakom FGB A Moses Virella ett annat judiskt namn Judar hatar icke-judar och tror på judisk överlägsenhet aka Skruva Gentile goy är marknadschef för STINKForex Neha aka Necha Nekhama är ett annat judiskt namn. Ett motto för en hemlig enhet för en anti-kristen nation passar STINKForex mycket bra. Genom bedrägeri ska du göra krig. Och lura, ljuga, konspirera, förstöra, sabotera, täcka upp, de gör. Och titta på vad vi har här. En annan bluff bot som är kopplad till dig gissade det STINKForex. Länken till deras annonssida för FapTurbo är för ThinkForex i Chicago Här är webbadressen i sin helhet Observera att de har det under förevändning av Forex Trainings, som om de har rätt att träna någon. FUNKTIONSKRIMINALER CONSPIRATORS CURSE THEM ALL. Dessa varningar är för rekord och att varna så många som möjligt. Hittade du den här recensionen till hjälp Ja No. Feedback 2 positive. Licenses and Regulation. Live Trading Analysis. Current Rates Spreads. Legal HotForex är ett registrerat varumärke som tillhör HF Markets Europe Ltd, en cypriotisk investeringsföretag CIF under nummer HE 277582 Reglerade av Cyperns värdepappers - och utbyteskommission CySEC under licensnummer 183 12 HotForex regleras av EUF Markets of Financial Instruments Directive MiFID. Webbplatsen drivs av HF Markets Europe Ltd. Risk Warn ing Handelshanterade produkter som Forex och CFD kan eventuellt inte vara lämpliga för alla investerare eftersom de har hög risk för kapitalet. Se till att du fullt ut förstår riskerna med hänsyn till dina investeringsmål och erfarenhetsnivå innan handel , och vid behov söka självständig rådgivning Läs hela riskupplysningen HotForex accepterar inte kunder från USA, Kanada, Belgien, Iran, Sudan, Syrien, Nordkorea och Japan. Copyright 2017 - All Rights Reserved. Risk Warning Trading levererade produkter som Forex och CFD kanske inte är lämpliga för alla investerare eftersom de har en hög risk för ditt kapital. Läs hela riskinformationen. Risk varning Kom ihåg att Forex och CFDs är levererade produkter och kan leda till förlust av allt investerat kapital. Tänk på vår Riskinformation.

No comments:

Post a Comment